6.00 – 8.30 |
Zabawy integrujące grupę · Ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe · Przygotowania do śniadania. Kształtowanie i wspieranie samodzielności w zakresie korzystania z toalety i wykonywania codziennych nawyków higienicznych; rozwijanie poczucia konieczności stosowania zasad higieny. |
8.30- 9.00 |
Śniadanie – wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania się przy stole. |
9.00 –11.30 |
Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń w fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarze jego rozwoju. · Pobyt na świeżym powietrzu. Przygotowanie do obiadu |
11.30 – 12.00 |
Obiad – doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłków, prawidłowego posługiwania się sztućcami, przyzwyczajanie do zdrowego odżywiania się
|
12.00-14.00 |
Zajęcia relaksacyjne i wyciszające · Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa. Zapewnienie prawidłowej organizacji warunków sprzyjających nabywaniu przez dzieci doświadczeń oraz pomoc dzieciom rozwijającym się w sposób nieharmonijny , wolniejszy lub przyspieszony. · Pobyt na świeżym powietrzu Przygotowanie do podwieczorku |
14.00 – 14.30 |
Podwieczorek – Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy.
|
14.30 – 17.00 |
· · Rozchodzenie się dzieci · Wspieranie samodzielnej eksploracji świata, Tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka w odniesieniu do wielu aktywności |